Jerry Maguire - A nagy hátraarc

Tegnap adta a TV2 én pedig bőszen megnéztem. Nyilván Renée Zellweger miatt is, aki rettenetesen hasonlít egy nagyon kedves ismerősömre - legalábbis hajlamos vagyok ezt képzelni.

A film egyébként egy kalap szar. Vígjátéknak csak erőltetetten lehet nevezni, bár lehet, a tengeren túl ez a humor, így viszont nagyon-nagyon sajnálom szegényeket. Ezért nem kellett volna elhagyni  a jó öreg Angliát, a Monty Python hazáját. Romatikus filmnek szintén nem minősíteném, hiába játszik benne a későbbi Bridget Jones. Azt, hogy sportfilm, az a Minarik Edés, kellegycsapatos, Régi idők fociját a világnak adó kishazánkban minimum szentségtörés lenne. Akkor meg mi? Gondolom egy sztárgázsi Tom Cruisenak. Persze ekkor új kérdés merül fel: ki a fene tudta erre összeproducerkedni a pénzt? Na mindegy, nem foglalkoztat, a lényeg, hogy láttam két órán át egy - majdnem - ismerős arcot a tévén.

Boldogan, mosolyogva szundítottam el rajta.

Bealvási faktor: 7 / 10

Bealvásig eltelt idő: 110 perc, de nem bánom :)

Címkék: tv2 7per10