Vakvágányon

Tegnap említettem volt, hogy hívatlan vendégünk nem restellte elvinni a zord téli estékre beszerzett bealvós filmjeimet, így ráfanyalodtam a film+ műsorára. Azt kell mondjam, nem csalódtam egy percet sem, mivel szinte egy percbe telt elaludni. Idő/minőség mutatóban a Vakvágányon című Van Damme-opus minden elismerést megérdemel.

23:00-kor kezdődött, de akkor még a Filmmúzeumon bambultam a Sas leszállt utolsó perceit (imádom ezt a filmet), és csak mintegy negyed órás csúszással léptettem a - szerencsére nehezen mozdítható, így nehezen ellopható - tévén a csatornákat tovább.

A jelenetben ami elkaptam Van Damme és a Láthatóan Parókás Hölgy (ezt csak a néző veszi észre, a filmbeli gonosz, aki őt keresi, simán elmegy mellette) épp egy vonat kupéját nézegette, majd cseréltette el egy kallerral, mert - gondolom - nem tartották eléggé kényelmesnek. A szerelvény egyébként valahol Kelet-Európában száguldozott, de bevallom fogalmam sincs, hogy hol, mert ilyen széles nyomtávot én még nem láttam. Volt vagy 6 méter, a kupét pedig egy panelház nappalija is megirigyelte volna.

A film biztos tartott tovább is, de én az új fülke elfoglalása utáni jelenetben, amikor megérkezik Van Damme családja, már békésen szunyókáltam.

Bealvási faktor: 10 / 10

Bealvásig eltelt idő: kb. 5 perc

(Mielőtt gond lenne belőle, jelzem a képeket nagyrészt a port.hu adabázisából másolom át, mert lusta vagyok a Google képkeresőjében utánaböngészni.)