Tango és Cash

Mivel tegnap valamivel éjfél után értem haza, és tudtam, a másnap reggeli hetes ébredés akkor is necces, ha elalszom és csak kilencre sikerül, így biztosra kellett mennem: Tango és Cash. Nem akartam nagyot hibázni, ezért gyorsan lenyomtam előtte a Kockafejek (It Crowd) S03E02 feliratos verzióját, hogy az olvasástól kellemesen lezsibbadjanak a szemeim, majd rátértem az est fénypontjára. 

A lemez behelyézése után a sleeptimert felnyomtam kemény 30 percre (a régi Sony tévé csak 30, 60 és 90 percet tud értelmezni), és kényelmesen elhelyezkedtem a takaró-párna kellékek viszonylatában. 

- Mi a francot képzel, ki maga? - teszi fel agresszívan mutogatva kérdését a kellemes modorú országúti rendőr.
- Minimum egy Rambo. - hangzik a költői kérdésre érkező válasz, a kamion tetején álló sokandrangú mellékszereplőtől.
- Rambo? De hisz az egy buzi. - vágja rá frappánsan Stallone.

A film elején elhangzó humoros párbeszéd alatt (nagyjából 3 eltelt percnél tartunk) már éreztem valamit és hoppsz! - lőn a világosság sötétség. A két karakter első találkozása még hallványan megvan, de a börtönjelenetkor emlékeim (hiánya) szerint már biztos aludtam.

Bealvási faktor: 7/10

Bealvásig eltelt idő: < 30 perc

Címkék: 7per10