A tengerészgyalogos

A mai film igazi tízpertizes, mert halvány fogalmam sincs, hogy miről szól. Letöltöttem hozzájutottam valahogy, elindítottam a gépen, beírtam a kikapcsolórutint:

sudo shutdown -P +90(Ami unix-nyelven annyit tesz, hogy kapcsold ki a gépet - fusson bármi is - 90 perc múlva)

Ezután mintha elvágták volna. A következő emlékem, hogy kialudva ébredtem reggel. Csodálatos. Viszont most már kíváncsi vagyok, mi is ez a film. A tengerészgyalogos a port.hu-n:

A tengerészgyalogos John Triton megtagadja felettese parancsát az iraki háborúban. Ezzel ugyan megmenti társai életét, de engedetlenség miatt elbocsátják a seregből. Visszatérve hazájába John megpróbál beilleszkedni a civil életbe. Egyik nap a feleségével, Kate-tel a hegyekben kirándulnak, amikor összeakadnak egy gyémánttolvaj-bandával. A bűnözők foglyul ejtik John feleségét. A volt katona tudja, hogy csak magára számíthat. Ám ezúttal élete legkeményebb és legfontosabb küldetése vár rá. Nem válogat az eszközökben, hogy megmentse szerelmét.

Ezt elolvasva, tuti nem bírta volna 10-15 percig sem, de esküszöm, minden prekoncepció nélkül vágtam bele a filmbe. Azt hiszem megvan az eddigi kedvenc (Penge, sosem jutottam túl a lánynak fokhagyma-ampullát beadós jeleneten) méltó vetélytársa.

Bealvási faktor: 10 / 10

Bealvásig eltelt idő: 2 percnél is kevesebb!!!

Címkék: 10per10